آهنگ "دل تنهام" مازیار فلاحی

همــه بچـهـ کرجیـــآ

♥.منـ ـو سـ ـازم و شـ ـب و تنهـ ـایی ، فکـ ـر میکنیـ ـ ـم که هنـ ـوزم اینجایـ ـی ... منو عشقـ ـ م و دل بیچاره ، که هنـ ـوز به چشـ♥ـ ـات گرفتـ ـ اره…♥

آهنگ "دل تنهام" مازیار فلاحی

عاشق این آهنگ مازیارممممممممممممممم...محشره... 

 

 
متن آهنگ
 
*****
 
تو یه لحظه به چشای من نگاه کن

با صدای من در قلبتو وا کن

کمی آرامش رو حس کن تو ترانم

واسه تو یه دنیا حس عاشقانم

دلتو به این صدای خسته بسپار

تو منو داری عزیزم منو این بار

من میخونم تا تو آرامش بگیری

تو با من به سمت تنهایی نمیری

دل تنهاتو به دست گله نسپار

تو منو داری عزیزم منو این بار

دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی

تنها نیستی تو مثه نفس باهامی

قلبتو رها بکن تو این ترانه

فقط آرامشو حس کن عاشقانه

دوست دارم از این صدا عشقو بگیری

حس کنی رو بال ابرا داری میری

بگو آرومی بگو غمی نداری

تو منو داری عزیزم ، منو دار

من میخونم تا تو آرامش بگیری

تو با من به سمت تنهایی نمیری

دل تنهاتو به من بسپار

منو داری ، منو این بار….

دل تنهاتو به دست گله نسپار

تو منو داری عزیزم منو این بار

دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی

تنها نیستی تو مثه نفس باهامی

***** 

دانلــــود آهنگ
 

DownLoad


نظرات شما عزیزان:

اشکناز
ساعت12:33---28 تير 1393
من که دیوونه وار عاشقه مازیارم

بهنام
ساعت9:37---18 تير 1393
وبلاگت عالیه

اهنگت محشره
ممنون


mec asisam


Zahra
ساعت18:00---9 تير 1393

مرسیییییییییی عشقم عالیه کلی دنبالش بودم ولی اسمشو نمیدونسم بازم مرسییییییییییی مهرسا چونم
:)) asisamiiiii bo0s



Mina
ساعت17:58---9 تير 1393
vay man asheghe in ahangesham
:)) ch tafahomi ♥


Sara
ساعت17:58---9 تير 1393
تو منو داری عزیزم منو این بار alieeeeeeeeeee
fada mada ♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ÄÐmïñ MêHr§å♥9 / 4 / 1393برچسب:,